Õpetajad
Kunstikooli õpetajateks on kõrgema kunstiharidusega tegevkunstnikud ja kunstiõpetajad.
Laste arengut toetab ka kooli sõbralik ja turvaline keskkond.

Haridus: kujunduskunsti bakalaureus (Eesti Kunstiakadeemia, diplom võrdsustatud magistrikraadiga), interjööri ja seadmete eriala (Kõrgem Rakenduskunstikool, St. Peterburg).
On töötanud disaineri ja sisekujundajana. Kunsti õpetamisel püüab traditsiooniliste joonistus- ja maalimisvõtete omandamise ühendada uute metoodikate ja kaasaegse elustiiliga. Valdab akadeemilise joonistuse tehnikat.
„Armastan tööd lastega – olen selle nimel nõus ohverdama oma vaba aega“.

Haridus: Eesti Kunstiakadeemia vabade kunstide eriala magister
„Püüan õpilasi suunata väärtustama oma ideid, olema isikupärased ja leidlikud. Arvan, et iga töö puhul on oluline tuua välja töö pluss- ja miinuspooled, kuid tuleb ka pidada meeles, et hinnangu andmisel on õpetaja arvamus üks paljudest ja kunst ning selle väärtus on suhteline. Kunstnikuna meeldivad mulle julged ja leidlikud ideed, detailid ning puhtad värvid“.

Haridus: ERKI maaliosakond, bakalaureus (diplom võrdsustatud magistrikraadiga), maalikunstnik-pedagoog.
On õpetanud maalimist, joonistamist ja materjalide tehnoloogiat Tartu Kunstikoolis ja ERKI Tartu maaliosakonnas; Saue erakunstikoolis ja Saue Huvikeskuses joonistamist, maalimist ja keraamikat. Esines maaliga Tartu kunstnike ülevaatenäitusel Tartu Kunstimuuseumis ja personaalnäitusega Saue Mõisas ning keraamika töödega Lätis, Inćukalnis.
“Mulle meeldib kunsti õpetamise juures õpilaste avastamisrõõm uutest teadmistest, nende leidlikkus ja fantaasia. Õpetada tähendab õppida.”

Haridus: Euroülikooli bakalaurusekraad, sisekujundaja.
“Minu jaoks on oluline näidata lastele, et kunst on viis maailma sügavamalt näha ja tunda. Tundides õpime märkama detaile, katsetama erinevate materjalidega ja leidma oma vaatenurga tuttavatele asjadele. Soovin, et iga õpilane tunneks loomisrõõmu ja enesekindlust, et ta suudab luua.”

Haridus: Eesti Kunstiakadeemia tekstiilidisaini bakalaureusekraad; Tallinna Tööstushariduskeskuse naiste kergete rõivaste eriala
2024. aastal oli valitud aasta nooreks tekstiilikunstnikuks ning pälvis Mari Adamsoni stipendium. Hetkel tegeleb oma brändi loomisega.
„Usun, et kunsti õpetamisel on kõige olulisem hoida elus laste fantaasiat – anda neile julgus katsetada, proovida erinevaid vahendeid ning avastada, et iga looming on väärtuslik omal moel. Soovin, et nad õpiksid mõtlema kastist välja ja julgeksid oma ideid vabalt väljendada.”

Haridus: Meediadisaini rakenduskõrgharidus, Kõrgem Kunstikool Pallas.
Paralleelselt õpetamistööga tegeleb graafilise disaini ja maalikunstiga.
Oma loomingus uurib inimese sisemaailma ning reaalsuse ja kujutlusmaailma vahelist tasakaalu.
„Lastega töötamine on lõputu inspiratsioon — iga tund on uus maailm, mille nad aitavad avastada.”
