Kunstikooli eesmärgid
Kunstikool DAK loob õppekeskkonna huvihariduse omandamiseks, annab teadmised ja oskused kunstialal, et kooli lõpetajad oleksid edaspidi võimelised edukalt jätkama õpinguid valitud kunsti suunal. Seetõttu on õppekavad üles ehitatud nii, et samm sammult kunsti oskuste kasvatamisega areneks õpilaste kreatiivne mõtlemine ja analüüsivõime.
Kunstikool DAK pedagoogiline kontseptsioon on suunatud sellele, et vaimustada lapsi loomingulise protsessi lõbusas ja hoolitsevas keskkonnas. Kunstikooli õpetajaskonna moodustavad noored kõrgema kunstiharidusega tegevkunstnikud ja kunstiõpetajad.
Missioon
Kunstikool DAK missiooniks on tagada tingimused, orienteeritud laste loomingu omaduste arenguks.
Visoon
Kunstikool DAK on kunsti innovatsiooni meetodite looja.
Kunstikool DAK visioon on olla kvaliteetse õpikeskkonna professionaalne arendaja ja usaldusväärne klienditeenindaja ja pakkuda parimat kunstiõpetust Harjumaa lastele ning teistele huvilistele oma meelisaladega tegelemiseks.
Kooli eripära
Kunstikoolis DAK on õppimiseks oma metoodika, kus traditsiooniliste akadeemiliste teadmisele kõrval õpetatakse arhitektuuri aluseid. Arhitektuuri õpingud toimuvad igas vanuseastmetes: mängu vormis 3-4 aasteste lastega ja sügav õpetus koolilastega ja noortega.
Õppekavas on kohustuslikeks põhiaineteks joonistamine ja maalimine, värviõpetus ja kompositsioon, graafika, kunstiajalugu, arhitektuuri õpetus, 3D vormid (sh кеraamika ja skulptuur). Kool pakub ka erinevaid valikaineid. Õppimise lahutamatu osa on kunstipraktika suveajal.
Õpetajad
Kunstikooli õpetajaskonna moodustavad kõrgema kunstiharidusega tegevkunstnikud ja kunstiõpetajad.

„Armastan tööd lastega – olen selle nimel nõus ohverdama oma vaba aega“.
Haridus: kujunduskunsti bakalaureus (Eesti Kunstiakadeemia, diplom võrdsustatud magistrikraadiga), interjööri ja seadmete eriala (Kõrgem Rakenduskunstikool, St. Peterburg). On töötanud disaineri ja sisekujundajana. Kunsti õpetamisel püüab traditsiooniliste joonistus- ja maalimisvõtete omandamise ühendada uute metoodikate ja kaasaegse elustiiliga. Valdab akadeemilise joonistuse tehnikat.

„Püüan õpilasi suunata väärtustama oma ideid, olema isikupärased ja leidlikud. Arvan, et iga töö puhul on oluline tuua välja töö pluss- ja miinuspooled, kuid tuleb ka pidada meeles, et hinnangu andmisel on õpetaja arvamus üks paljudest ja kunst ning selle väärtus on suhteline. Kunstnikuna meeldivad mulle julged ja leidlikud ideed, detailid ning puhtad värvid“.

„Soovin aidata lastel näha ning märgata oma tugevusi. Kuid julgustada neid ka riskima.“